Doprava a platba
Informace o možnostech dopravy a platby
Doprava zboží je zajišťována přepravní firmou DPD (někdy může být zboží doručeno i jiným přepravcem, vždy volíme nejvhodnější možnost a každou objednávku řešíme individuálně - například GLS, GEIS, TopTrans).
Při platbě převodem se může doba doručení prodloužit, objednávky jsou realizovány až po připsání peněz na náš účet. Pokud není platba připsána do týdne od vytvoření objednávky, vyhrazujeme si právo na její stornování.
Způsob dopravy si zákazník vždy volí při objednávce. Zboží, které je skladem, doručíme ve většině případů do dvou až tří pracovních dnů, za předpokladu, že je objednávka přijata v pracovní den dopoledne. Dodací lhůta se u objednávek může lišit. Pokud je nutné objednávku zaslat více balíky (např. PC + tiskárna + příslušenství), dopravu platíte vždy pouze jednou. V případě jakéhokoliv problému (například nepředpokládaného zdržení objednávky nebo nedostatečného množství zboží ve skladu) zákazníka vždy informujeme na e-mail, který uvedl v objednávce.
Školám a státním institucím umožňujeme nákup na fakturu. V tomto případě prosím kontaktujte obchodní oddělení.
Způsob dopravy |
Cena dopravného |
Přeprava kurýrní službou ČR |
Objednávka do 250 Kč - 129 Kč Objednávka 250 - 1000 Kč - 99 Kč Objednávka 1000 - 2500 Kč - 79 Kč Objednávka nad 2500 Kč - zdarma
|
Přeprava kurýrní službou (Slovensko) |
0-2 kg: 129 Kč / 4,99 € 2-5 kg: 159 Kč / 6,19 € 5-10 kg: 209 Kč / 8,19 € 10-20 kg: 309 Kč / 11,99 € 20-30 kg: 369 Kč / 14,39 € 30-40 kg: 409 Kč / 15,89 € |
Přeprava do zahraničí - zasíláme po celé EU |
na dotaz |
UPOZORNĚNÍ: Při přebírání zásilky vždy zkontrolujte, zda není poškozen přepravní obal zásilky. Každá naše zásilka je přelepena páskou. V případě poškozeného obalu nebo chybějící bezpečnostní pásky je nutné zásilku v přítomnosti přepravce rozbalit a důkladně zkontrolovat stav objednaného zboží. V případě poškození nebo ztráty zboží je nutné sepsat na místě s přepravcem reklamační zápis. Po převzetí prosím otevřete zásilku a zkontrolujte, zda zboží není poškozeno. V tomto případě je nutné nejpozději následující pracovní den reklamovat poškozenou zásilku u dopravce. Pokud není tento postup dodržen, nelze garantovat, že se podaří poškozené nebo chybějící zboží reklamovat (dopravci pozdější reklamace nepřijímají). Děkujeme za pochopení.